[PTF]Twannie01
PTF member
Sr. Member

|
Heej Mensen,
Nu GT mobile uit komt en er toch steeds meer nieuws verschijnt over GT5. Kom ik weer erg in de sfeer! Ik zou graag zoon playseat kopen, en dan heb ik een hele mooie (denk aan heel duur)gezine van rennsport. Maar daar hange 3 scherme op dan vraag ik af zie je dan bijv de zijrame?of wordt het beeld gesplits op 3 scherme? Dan ligt alles uit verhouding denk ik dan weer?
En hebben jullie een idee waar je deze kunt teste, aangezien ik verhinderd ben aan mijn enkel door wat ongelukken. Ik dus wil teste of ik de pedale goed kan gebruiken?
|
|
|
|
|
[PTF]Sjoerdje
PTF community member
Hero Member

|
Heb je geld te veel? 
|
OmG WtF check mij stoer trophies hebben!!! KIJK DAN KOEKWOUS, 4 PLATINUM!!!
|
|
|
|
[PTF]Twannie01
PTF member
Sr. Member

|
Niet echt maar ik speel dat spel zo vaak en was me aan het orrienteren en voreg me af hoe gaat met zoon 3 scherme...
|
|
|
|
|
[PTF]Gogo_V
PTF community member
Sr. Member

|
Ik ben bang dat je weinig mensen gaat vinden met een playseat, gewoon vanwege de prijs. Maar je zou kunnen overwegen eens op hyves te kijken of google te gebruiken er zullen er vast wel een paar actief zijn op fora e.d die een playseat hebben:).
|
|
|
|
|
[PTF]Twannie01
PTF member
Sr. Member

|
Ja ik heb al veel rond gezocht maar nog niks concreets gevonden...Maarja gt5 is er ook nog niet dus ik wacht en zoek het nog even af
|
|
|
|
|
[PTF]Gogo_V
PTF community member
Sr. Member

|
Waar kun je die dingen eigenlijk krijgen? Want ik zie ze niet zomaar in de Eplaza of de bart smit staan.. Mischien kun je hun benaderen, degene die die dingen verdelen en verkopen.
|
|
|
|
|
[PTF]ZerO NL
Leader / Founder
Administrator
Hero Member

|
|
|
|
|
|
[PTF]Twannie01
PTF member
Sr. Member

|
Ja maar dat is weer online dus kun je niet een keer proberen...
|
|
|
|
|
[PTF]Gogo_V
PTF community member
Sr. Member

|
Hebben ze geen hoofdkantoor? Je kan ze allicht een keer bellen, je telt er onwijs veel geld voor neer! Dus om het even te kunnen proberen lijkt me toch geen moeite voor hun?
Iig succes ermee en houd ons op de hoogte!
|
|
|
|
|
[PTF]ZerO NL
Leader / Founder
Administrator
Hero Member

|
Ik heb wel aantal gamesbeurzen gezien waar die dingen gewoon staan maar ik zal verder ook niet weten waar je ze uit kunt testen.
Misschien is er wel een gameshop die ze heeft staan, durf ik niet te zeggen.
|
|
|
|
|
[PTF]PyRoTeChNiCuS
PTF member
Hero Member

|
ik zou idd gewoon contact opzoeken met ze en vragen of je langs mag komen om te kijken of het wat voor je is...
|
|
|
|
|
[PTF]Twannie01
PTF member
Sr. Member

|
Dat is denk ik wel de beste optie en ook de enigste optie:P
|
|